Om undervisningen

Her får du soloundervisning i tværfløjte, eller blokfløjte – som individuel undervisning. Du kan også møde andre og spille sammen, så to eller flere kan have sammenspil.
Genren vil fortrinsvis være klassisk, iblandet populærmusik, musicalmelodier, folkemusik og jazz.

Begynder eller øvet, ung eller ældre – grib chancen og berig dit liv med musik og herlige toner!
Kurset giver dig mulighed for at lære alt fra bunden eller dygtiggøre dig og lære nye færdigheder i dit fløjtespil.
Du får også mulighed for at gå i detaljer eller lære nye musikgenrer at kende. Vi vil også dyrke sammenspil, forbedre blæseteknik og klang, blive bedre nodelæsere og få lidt musikteori samlet op.
Undervisningen er baseret på dobbeltlektioner (45 min.) hver 14. dag med tid til hjemmeøvning.

om læreren

Fløjtenisten Bettina Kragh har tidligere undervist på Musikaftenskolen og er efter en årrække i udlandet, bl.a. på Malmö Opera, atter tilbage i Danmark.
Bettina er uddannet på Det kgl. danske Musikkonservatorium alias DKDM, har arbejdet både som kammermusiker og freelance-musiker i de store orkestre og har desuden en mangeårig undervisningserfaring, som hun gerne deler ud af.

alt det praktiske

Lærer: Bettina Kragh
Pris: 8 hel-lektioner à 45 min. for 1720 kr.

Tid og sted: torsdage i musiklokale 40, Frederiksborg Byskole
ny sæson starter torsdag d. 25/1 2024
(OBS! Undervisning hver anden uge, i alt 8 mødegange)

Kontakt holdets lærer via e-mail bettinakragh@gmail.com
eller 25 80 20 91 og hør hvilken skematid der er ledig.

tilmelding og betaling

Brug tilmeldingsformularen.

Du er først tilmeldt når du:
1) Har udfyldt tilmeldingsformularen
     OG