Hvem er vi

Indlejret indhold fra andre websteder

Artikler på dette websted kan indeholde indlejret indhold (f.eks. videoer, billeder, artikler osv.). Indlejret indhold fra andre websteder opfører sig på nøjagtig samme måde, som hvis den besøgende har besøgt det andet websted.

Hvem vi deler dine data med?

Vi deler dine oplysninger med Hillerød kommune i forbindelse med tilskudsordning.

Hvor længe vi gemmer dine data?

Data - i vores tilfælde -  vedrører kun dit aktuelle elevforhold i forbindelse med undervisning på Musikaftenskolen og når du melder dig ind via vores formular på hjemmesiden.
Sker indmelding via mail slettes evt. ​personfølsom datakorrespondance af administrator.

Hvor dine data sendes hen?

De data du indsender via tilmeldingsform på hjemmesiden kan kun ses af administrator.
Oplysningerne om nye elever/ kursister bliver i forbindelse med tilskudsordning sendt til Hillerød kommune.
Informationerne beholdes af Hillerød kummune så længe Du har et elev/ kursus forhold tilknyttet musikaftenskolen

Hvilke rettigheder har du over dine data?

Alle! og Du kan til enhver tid bede om at få det slettet. Dog ikke hvis du stadig har et elev/ kursus forløb hvor dine data skal bruges i forbindelse med tilskudsordning.

Denne side er stadig under udarbejdelse evt. spørgsmål sendes til musik@musikaftenskolen.dk