Om undervisningen

Her får du individuel undervisning i klaver.
Klaverundervisningen tager ud​gangspunkt i dig og dine ønsker. Du kan lære klaver fra bunden, udvide din kunnen, dit repertoire, lære nye teknikker, prøve nye stilarter. Din lærer vil  - i samarbejde med dig - tilrettelægge et spændende forløb. Undervisningen kan være med eller uden noder. Undervisningen giver mest udbytte, hvis du øver lidt hver dag.

om læreren

Kenneth Lauritzen (ny underviser fra 5/2 2024)
Jeg tager altid udgangspunkt i hver enkelt elev og glæden ved at spille musik. Jeg har baggrund i både rytmisk og klassisk musik og kan undervise i begge dele. Jeg arbejder bredt indenfor musikkens verden: som komponist og musikarrangør, som aktiv musiker på fx. Cirkus- og Tivolirevyen, giver koncerter som solopianist, udgiver indspilninger med egen musik. Desuden kan du møde mig i Mårum Kirke, hvor jeg er organist.
Jeg er en rutineret underviser i klaver, hørelære og sammenspil, og glæder mig til at øse af min over 20 års erfaring.

alt det praktiske

Lærer: Kenneth Lauritzen

16 gange à 30 minutter for 2320 kr.
eller
8 gange à 45 minutter for 1720 kr.

TID og DAG:  Efterårssæson 2024 starter 20/8 (tid aftales med lærer). Undervisningsdag er tirsdag hver uge.
Kontakt læreren og hør hvilken skematid der er ledig.

OBS! Vil du gerne starte EFTER SÆSONSTART skal du først kontakte musikaftenskolen på musik@musikaftenskolen.dk. Dette af hensyn til en korrigeret kursuspris.

STED:  Musiklokale (Blok D, stuen), Grønnevang Skole, afd. Østervang, 3400 Hillerød

KONTAKTOPLYSNINGER LÆRER: mail: kenneth-lauritzen@hotmail.com eller mobil 2874 8054

tilmelding og betaling

Brug tilmeldingsformularen.