TVÆRFLØJTE SAMMENSPIL

Sammenspil er inspirerende og lærerigt, da du er nødt til at mestre både din egen stemme og lytte til de andre på samme tid. Har du ikke prøvet at spille flere fløjter sammen, så prøv det nu!
Alt efter niveau skal vi spille 2-4 stemmigt. Jeg tilstræber, at vi sammensætter grupper efter nogenlunde samme niveau. Vi kan evt. dele os op i flere lokaler, så alle bliver udfordret på hver deres niveau.

OBS! Kurset oprettes kun ved min. 3 tilmeldte deltagere.

Kontakt evt. holdets lærer Bettina Kragh via e-mail: bettinakragh@gmail.com
eller mobil 25 80 20 91, hvis du har spørgsmål.

om læreren

Fløjtenisten Bettina Kragh har tidligere undervist på MusikAftenskolen og er efter en årrække i udlandet, bl.a. på Malmö Opera, atter tilbage i Danmark.
Bettina er uddannet på Det kgl. danske Musikkonservatorium, har arbejdet både som kammermusiker og freelance-musiker i de store orkestre og har desuden en mangeårig undervisningserfaring, som hun gerne deler ud af.

alt det praktiske

Lærer: Bettina Kragh

Mødegange: 4
Sted: Frederiksborg Byskole, lokale 40
Pris: 600 kr.

OBS! kontakt læreren på: bettinakragh@gmail.com eller mobil 2580 2091 inden tilmelding.

tilmelding og betaling

Brug tilmeldingsformularen.

Du er først tilmeldt når du:
1) Har udfyldt tilmeldingsformularen
     OG