Om undervisningen

Her får du individuel undervisning i klaver.
Klaverundervisningen tager ud​gangspunkt i dig og dine ønsker. Du kan lære klaver fra bunden, udvide din kunnen, dit repertoire, lære nye teknikker, prøve nye stilarter. Din lærer vil  - i samarbejde med dig - tilrettelægge et spændende forløb. Undervisningen kan være med eller uden noder. Undervisningen giver mest udbytte, hvis du øver lidt hver dag.

om læreren

Kenneth Lauritzen (ny underviser fra 5/2 2024)
Jeg tager altid udgangspunkt i hver enkelt elev og glæden ved at spille musik. Jeg har baggrund i både rytmisk og klassisk musik og kan undervise i begge dele. Jeg arbejder bredt indenfor musikkens verden: som komponist og musikarrangør, som aktiv musiker på fx. Cirkus- og Tivolirevyen, giver koncerter som solopianist, udgiver indspilninger med egen musik. Desuden kan du møde mig i Mårum Kirke, hvor jeg er organist.
Jeg er en rutineret underviser i klaver, hørelære og sammenspil, og glæder mig til at øse af min over 20 års erfaring.

alt det praktiske

Lærer: Kenneth Lauritzen

16 gange à 30 minutter for 2320 kr.
eller
8 gange à 45 minutter for 1720 kr.

Forårssæson 2024 starter 4/1 (tid aftales med lærer)
Vil du gerne starte EFTER SÆSONSTART skal du først kontakte musikaftenskolen på musik@musikaftenskolen.dk. Dette af hensyn til en korrigeret kursuspris.

Tid og sted: Frederiksborg Byskole, 3400 Hillerød  OBS! Tag højde for besværlige parkeringsforhold.
musiklokale 40 eller lokale 72.
OBS! Undervisningsdage fra februar er MANDAG og TIRSDAG.

VIGTIGT!!!  Kontakt læreren på mail: ​kenneth-lauritzen@hotmail.com eller mobil 2874 8054 og hør hvilken skematid der er ledig.

tilmelding og betaling

Brug tilmeldingsformularen.

Du er først tilmeldt når du:
1) Har udfyldt tilmeldingsformularen
     OG