OM UNDERVISNINGEN

Vi spiller klassisk guitar efter noder. Der findes de fineste stykker på alle niveauer, så man kommer hurtigt i gang med vellyden! Du lærer skriftsproget, dvs. noder og rytmer, hvis du ikke allerede kan det - det er ikke så svært.
Det fantastiske ved soloundervisning er, at man tager udgangspunkt i det sted kursisten befinder sig på og udvikler spillefærdigheden derfra. Så enten du er begynder eller har spillet før - har du lyst til at begynde/fortsætte den spændende rejse ind i guitarens forunderlige lydunivers, er det bare med at komme i gang!

OM LÆREREN

Dag ​Berge

Som musikskolelærer har jeg ofte truffet forældre som i deres ungdom spillede et instrument, men som af forskellige grunde (uddannelse, familie, karriere) stoppede, og som senere i livet har fortrudt at de ikke fortsatte. Men her er så muligheden for at starte op igen - i eget tempo. Alder er i øvrigt absolut ingen hindring, og det er aldrig for sent at begynde.
Jeg er uddannet på musikkonservatoriet i Stavanger, Norge, og på Det kgl. danske Musikkonservatorium (DKDM).
Jeg har undervist i rigtig mange år på musikskole, aftenskole, seminar og MGK.
Jeg er meget glad for at undervise, og jeg nyder at videregive den gave musikken er!

ALT DET PRAKTISKE

Lærer: Dag Berge
Pris: 8 hel-lektioner à 45 min. for kr.1720.-

Tid og sted:  ​Hillerød Vest Skolen Ålholm